Vartotojų švietimas
Vartotojų švietimas

Paslaugos

Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo eiga

Vartotojas, ketinantis dėl kilusio ginčo kreiptis į Lietuvos banką, pirmiausia privalo raštu kreiptis į finansų rinkos dalyvį, nurodydamas ginčo aplinkybes ir savo reikalavimą. >>>

Ką daryti, kad tarp Jūsų ir finansų rinkos dalyvio kilęs ginčas būtų sklandžiai išnagrinėtas?

Kreipimosi į Lietuvos banką ir ginčų nagrinėjimo Lietuvos banke tvarką nustato Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarkos aprašas. >>>

Mobiliojo ryšio paslaugos

Mobiliojo ryšio paslaugos. Mobiliojo ryšio paslaugomis galima naudotis dviem būdais: pasirašant mėnesio ar metinę sutartį su specialiomis sąlygomis ir nustatytu laikotarpiu arba perkant išankstinio mokėjimo korteles. >>>

1

Pirkimas Europos Sąjungoje

Jeigu turite kokių nors problemų dėl prekės, pirktos kitoje Europos Sąjungos valstybėje, pagalba yra arčiau nei manote. >>>

Pardavimo būdai: sąžiningi ir nesąžiningi?

Europos Sąjungoje yra nustatytas „juodasis sąrašas“ komercinės veiklos, kuri yra draudžiama. >>>

Finansinės paslaugos

Jeigu perkate finansines paslaugas internetu, turite teisę per tam tikrą laiką apsigalvoti ir nutraukti sutartį. >>>

1

Sutartys - sąžiningos ir nesąžiningos

Sutarties sąlyga yra nesąžininga, jeigu ji nenaudinga Jums, tačiau naudinga pardavėjui. >>>

Oro keleivių teisės

Jei Jūsų skrydis atidėtas daugiau nei 2 valandas arba iš viso atšauktas, Jūs turite teisę gauti nemokamą maitinimą, gėrimus ir apgyvendinimą bei galimybę susiekti su artimaisiais. >>>

Pirkimas internetu

Pirkdami internetu Jūs turite papildomas teises, lyginant su įprastu pirkimu, pavyzdžiui, persigalvoti ir atgauti savo pinigus. >>>

1

Vartojimo kreditas

Jūs galite nutraukti vartojimo kredito sutartį, jeigu joje nenurodyta visa privaloma informacija. >>>

1| 2| Paskutinis puslapis