Vartotojų švietimas
Vartotojų švietimas

Prekių keitimas ir grąžinimas

2016 10 21

Pretenzijos pardavėjui dėl netinkamos kokybės prekės pavyzdys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pretenzijos forma Word formatu atsisiųsti

 

 ------------------------------------

(vardas, pavardė)

 

------------------------------------

(gyvenamoji vieta

  

 

 

 

-------------------

   (adresatas)

 

PRETENZIJA

 

 (data)

--------------------

(vietovė)

 

2016 m. gruodžio 14 d. prekybos centre „XXX“ nusipirkau nekokybišką prekę (paaiškinamos aplinkybės, nurodomi prekės trūkumai).

          Vadovaudamasis(-i) LR Civilinio kodekso 6.363 str. 7 dalimi, kuri numato, jog pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę reikalauti, prašau (pasirinkti vieną reikalavimą iš žemiau pateiktų):

  • grąžinti pinigus, kadangi vienašališkai nutraukiu sutartį ir grąžinu nekokybišką prekę;

  • (arba) nemokamai pašalinti daikto trūkumus (sutaisyti nekokybišką prekę). Nurodyti kokius trūkumus reikia pašalinti.

  • (arba) nemokamai pakeisti nekokybišką prekę į kokybišką;

  • (arba) sumažinti nekokybiškos prekės kainą. Nurodyti konkrečią sumą arba procentus.

LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 str. 2 d. numato pareigą pardavėjui, nesutinančiam su vartotojo reikalavimu, atsakyti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dato ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui.

 

Parašas

Pridedama:

2016 12 14 kasos aparato kvito kopija, 1 l.

 

 

Atgal 2

Rašyti komentarą

Skaityti komentarus (2)

Komentarai

Donata Dunauskaite | 2018-01-03

Norejau pasiteirauti nusipirkus virduli ir uzvirus vandeni, jis atsiduoda plasmase, ar prekybos centras turi teise nepriimti virdulio? Jie teigia kad preke veikia ir jie jos nekeis

to Donata Dunauskaite | 2018-01-04

Jūs tikriausiai norėjote grąžinti virdulį kaip kokybišką, jo pardavėjas turi teisę nepriimti. Tuo tarpu manome, kad keliate klausimą, jog virdulys yra nesaugus (nekokybiškas), nes skleidžia plastmasės kvapą. Turėtumėte kreiptis raštu į pardavėją, nurodyti virdulio trūkumus ir suformuluoti savo reikalavimus pardavėjui. Jeigu pardavėjas nesutinka su Jūsų reikalavimu ir mano, kad virdulys yra kokybiškas, jis privalo tai pagrįsti dokumentais, atsakydamas raštu per 14 d. Jeigu neatsako arba atsakymas netenkina, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą su skundu (www.vvtat.lt).