LVI naujienos

2006 11 08

Kaimo turizmui vartotojai piešia gražią ateitį

2006 11 08 Lietuvos vartotojų instituto užsakymu šių metų vasarą Rinkos analizės ir tyrimų grupė RAIT atliko sociologinį tyrimą, kuris parodė, kad kaimo turizmo paslaugas vartotojai įvertino geriausiai iš Lietuvoje teikiamų turizmo paslaugų ir suteikė joms 8,52 balo iš 10 galimų.
Tipinis kaimo turizmo paslaugų vartotojas - iki 34 metų amžiaus, turintis aukštąjį išsilavinimą, gaunantis daugiau, negu 600 litų vienam šeimos nariui per mėnesį ir gyvenantis didmiesčiuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje).
Sociologinio tyrimo duomenys atskleidė, kad į kaimo turizmo sodybas pailsėti vyksta 64 proc., švęsti švenčių - 47 proc., į darbo seminarus - 11 proc. vartotojų. Pailsėti kaimo sodybose labiausiai mėgsta vyresnio amžiaus vartotojai, turintys didesnes pajamas (600-1000 litų vienam šeimos nariui), dominuoja moterys. Švęsti švenčių vyksta jauni asmenys, žemesnio išsilavinimo, turintys žemesnes pajamas. Darbo seminaruose, organizuojamuose kaimo sodybose, dažniausiai dalyvauja vidutinio ir vyresnio amžiaus (36-55 metų) vyrai.
Kaimo sodybos pasirinkimą daugiausia lemia jos dislokacija. Net 61 proc. vartotojų nurodė, kad svarbiausias kriterijus renkantis sodybą ar ji yra prie vandens telkinių. 42 proc. vartotojų teigė, kad lemiantis kriterijus yra papildomos paslaugos, pvz., galimybė pažvejoti, žaidimų aikštelė, pirtis, baseinas. 24 proc. vartotojų svarbūs siūlomi patogumai, o 22 proc.- pažįstamų rekomendacijos. Penktoje vietoje yra kaina, ją kaip lemiantį pasirinkimo kriterijų nurodė 20 proc. vartotojų. Gandriukus, kuriais žymimos kaimo sodybos, žino tik 5 proc. vartotojų.
Nežiūrint gero kaimo turizmo paslaugų įvertinimo, vartotojai nurodė ir problemas: kaimo sodybose dirbantys darbuotojai suteikė nepakankamai informacijos, kartais ji buvo klaidinga, buvo prastas aptarnavimas, nepakankama personalo kvalifikacija, paslaugų kaina neatitiko kokybės.
Atgal 0

Rašyti komentarą

Įkelkite etiketę

Projektai

  

  

  

     

 

             ESAME NARIAI 

Apklausos

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Nuorodos