Konkursai

2011 11 28

Žurnalistinių tyrimų konkursas (pasibaigęs)

Konkursui atsiųstus darbus galima pamatyti svetainėje www.tausojantismaistas.lt .

***

Lietuvos vartotojų institutas kviečia dalyvauti jaunuosius žurnalistus  konkurse  „Kitoks požiūris į maistą: sveika tau ir aplinkai".  Darbus su užpildyta konkurso dalyvio anketa reikia pateikti iki 2012 m. balandžio 2 d. (imtinai). 

Konkurso tikslas -  didinti jaunimo iniciatyvumą ir savimonę,  šviesti jaunuosius žurnalistus apie maisto vartojimo poveikį aplinkai.

Konkurso objektas - žurnalistinis tyrimas tema „Kitoks požiūris į maistą: sveika tau ir aplinkai", kurio metu pasirinktinai gali būti parengti: interviu (spaudai, internetui, radijo ar TV laidai), TV reportažas, fotoreportažas, straipsnis arba jų ciklas. Kiekvienas konkurso dalyvis gali teikti ne daugiau kaip tris kūrybinius darbus.

Konkurso dalyviai - konkurse gali dalyvauti 14-20 metų jaunieji žurnalistai (žurnalistikos būrelių, jaunųjų žurnalistų klubų nariai ar šios specialybės studentai) bei kiti suinteresuoti asmenys.

Apdovanojimai - darbus vertins autoritetinga komisija, kurią sudarys įvairiose žiniasklaidos srityse dirbantys specialistai. Jie išrinks konkurso nugalėtojus, kurie bus apdovanoti vertingais prizais bei diplomais specialiai tam organizuojamame apdovanojimų renginyje. 

Darbų pateikimas
paštu - Jaunųjų žurnalistų konkursui, Lietuvos vartotojų institutui, S.Konarskio g. 49-604, LT-03123 Vilnius; el. paštu - info@vartotojai.lt (su nuoroda- Jaunųjų žurnalistų konkursui) iki 2012 m. balandžio 2 d. (imtinai)

Konkurso nuostatus galima atsisiųsti ČIA. 
 

Šis konkursas yra Lietuvos vartotojų instituto vykdomo projekto ,,Aplinkai palankaus gyvenimo būdo skatinimas per tausojantį maisto vartojimą" dalis. Projektą iš dalies finansuoja Europos regioninės plėtros fondas bei Lietuvos vartotojų institutas. 

 

 

Atgal 0

Rašyti komentarą

Įkelkite etiketę

Projektai

  

  

     

 

             ESAME NARIAI 

Apklausos

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Nuorodos