LVI naujienos

2013 02 05

Skelbiamas žurnalistinių tyrimų konkursas „Būk pilietiškas. Vartok atsakingai“

Konkurso tikslas ugdyti jaunų žmonių pilietiškumą, suteikiant jiems žinių ir įgūdžių apie atsakingą maisto vartojimą bei finansų tvarkymą. Konkursas siekia paskatinti dalyvius atkreipti dėmesį į tai, kokios kilmės ir kokybės produktai atkeliauja į vartotojų namus.  Ar visuomenei suteikiama visa informacija apie produktą?  Kokius pranašumus turi vietinės kilmės maisto produktai? Finansų tvarkymo srityje supažindinti su kredito istorija ir paraginti atsakingai tvarkyti savo finansus.

Konkurse gali dalyvauti 14-20 metų jaunieji žurnalistai ir reporteriai (jaunųjų žurnalistų, fotografijos ir video klubų nariai ar  šios specialybės studentai) bei kiti suinteresuoti asmenys. Darbus vertins autoritetinga komisija, kurią sudarys įvairiose žiniasklaidos srityse dirbantys specialistai. Jie išrinks konkurso nugalėtojus, kurie bus apdovanoti vertingais prizais bei diplomais.

Konkurso objektas - žurnalistinis tyrimas tema, kurio metu pasirinktinai gali būti parengti: interviu (spaudai, internetui, radijo ar TV laidai), TV reportažas, fotoreportažas, straipsnis arba jų ciklas. Atskleidžiant kiekvieną temą gali būti atliekami įvairaus pobūdžio tyrimai, apklausos, įterpiant interviu, pokalbius su vartotojais ir specialistais.

Darbus konkursui siųsti iki 2013 m. gegužės 6 d. (imtinai) el. paštu: konkursas@zurnalistams.lt  arba adresu: Nacionalinė žurnalistų kūrėjų asociacija, S. Konarskio g. 49-301, 03123 Vilnius (su nuoroda „Jaunųjų žurnalistų konkursui").

Žurnalistinių tyrimų konkursas yra Lietuvos vartotojų instituto vykdomo projekto „Pilietiškumo skatinimas per atsakingą vartojimą" dalis, kurį finansuoja Europos socialinis fondas. Konkursą organizuoja Nacionalinė žurnalistų kūrėjų asociacija.  Daugiau informacijos apie konkursą, jo nuostatus  galima rasti projekto  svetainėje  www.vartotojai.lt/pilietiskumas.

 

Atgal 0

Rašyti komentarą

Įkelkite etiketę

Projektai

  

  

  

     

 

             ESAME NARIAI 

Apklausos

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Nuorodos