Kaip teisingai suformuluoti reikalavimus įsigijus netinkamos kokybės prekę?

Kartais vartotojai neteisingai formuluoja savo reikalavimus pardavėjui ar paslaugų teikėjui dėl įsigyto nekokybiško daikto. LR civilinio kodekso 6.363 str. 7 d. numato, kad pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; atitinkamai sumažinti kainą, o taip pat vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

Todėl vartotojo reikalavimai pardavėjui ar paslaugos teikėjui turi būti labai konkretūs.

Pavyzdžiai kaip formuluoti savo reikalavimus dėl nekokybiškos prekės/paslaugos:

prašau pakeisti netinkamos kokybės prekę (paslaugą) tinkamos kokybės preke (paslauga)

prašau nutraukti prekės pirkimo-pardavimo (paslaugos teikimo) sutartį ir grąžinti už prekę (paslaugą) sumokėtus pinigus

prašau sumažinti prekės (paslaugos) kainą (nurodyti konkrečią sumą…..

prašau neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus (nurodyti trūkumus) ar atlyginti išlaidas jiems pašalinti