Lietuvos vartotojų instituto gegužės mėnesį atliktas tyrimas parodė, kad 65 proc. vartotojų pasigenda informacijos apie vartotojų teises, ir tik 24 proc. respondentų teigia, kad jos turi pakankamai. Labiausiai informacijos apie vartotojų teises trūksta kaimo vietovių ir mažesnių miestų gyventojams, 26-35 amžiaus respondentams. Tarpe teigiančiųjų, kad informacijos apie vartotojų teises netrūksta daugiausia yra gyvenančiųjų didžiuosiuose miestuose.
Paklausti kokios konkrečios informacijos pageidautų gauti, 44 proc. respondentų nurodė, kad labiausiai norėtų sužinoti kur būtų galima kreiptis norint apginti savo kaip vartotojų teises, 38 proc. domintų prekių kokybės garantijos, o 37 proc. – prekių keitimas ir grąžinimas. Kaimo vietovių gyventojai, respondentai, gaunantys mažesnes pajamas dažniau nurodė norintys gauti daugiau informacijos, kur galima būtų kreiptis norint apginti savo kaip vartotojų teises, smulkieji verslininkai – prekių keitimą ir grąžinimą bei kokybės garantijas.
Respondentų taip pat buvo klausta ar jie norėtų gauti daugiau informacijos apie būsto renovavimą. Tyrimas parodė, kad tik 12 proc. apklaustų vartotojų sudomintų ši tema. „Mes tikėjomės, kad daugiau vartotojų domėsis renovavimo klausimais, tačiau tyrimas parodė atvirkščią vaizdą. Tai, kad tokia informacija daugiau domina senyvo amžiaus, mažesnes pajamas turinčius asmenis, patvirtina faktą, jog gyventojai vis dar bijosi prievartinio renovavimo pobūdžio”.- teigia Zita Čeponytė, Lietuvos vartotojų instituto prezidentė.
Tyrimo metu buvo apklausta 1002 respondentai visoje Lietuvoje.
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.