Seminarai

2008 02 02

Seminarai "Genetiškai modifikuoti organizmai: samprata, ženklinimas, išleidimas į aplinką"

Seminarų tikslas - suteikti valstybės tarnautojams, mokytojams, bibliotekininkams bendros informacijos apie genetiškai modifikuotus organizmus, žinių apie jų ženklinimą ir išleidimą į aplinką.

Seminarai vyko 2008 m. vasario-birželio mėn. Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Utenoje, Marijampolėje, Telšiuose, Tauragėje.

Seminarų ciklas yra projekto „Visuomenės informavimas apie genetiškai modifikuotus organizmus" dalis.  Projektą remia Lietuvos Respublika ir iš dalies finansuoja Europos Sąjunga (Europos regioninės plėtros fondas).

 

 

 

SEMINARŲ PROGRAMA

09:30-10:00Projekto „Visuomenės informavimas apie genetiškai modifikuotus organizmus" pristatymas
Dr. Z. ČEPONYTĖ - Lietuvos vartotojų instituto prezidentė
10:00-11:30Bendroji informacija apie GMO. GMO valstybinis valdymas ir reguliavimas:
GMO samprata
GMO skirtumai nuo įprastinių kultūrų, paplitimas (valstybės, kultūros)
GMO naudojimas
GMO poveikis žmogaus sveikatai ir aplinkai
GMO privalumai, trūkumai
Leidimų išleisti GMO į aplinką išdavimo sistema, leidimų išdavimo procese dalyvaujančios institucijos
Eksperimentinis GMO išleidimas į aplinką
GMO pateikimas į rinką
Prof. A.PAULAUSKAS - Vytauto Didžiojo universiteto Gamtos mokslų fakulteto Biologijos katedros vedėjas
11:30-11:45Kavos pertraukėlė
11:45-12:30GM maisto produktų kontrolė ir ženklinimas:
GM maisto reglamentavimas
GM maisto ženklinimo reikalavimai
GM maisto importo ir rinkos kontrolė, ženklinimo pažeidimų problemos ir praktika
V. JAROŠIENĖ - Lietuvos Respublikos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vyr. specialistė - valstybinė maisto produktų inspektorė
12:30-13:30Visuomenės nuomonė apie GMO (tyrimo rezultatų pristatymas)
Dr. Z. ČEPONYTĖ - Lietuvos vartotojų instituto prezidentė

Atgal 0

Rašyti komentarą

Įkelkite etiketę

Projektai

  

  

     

 

             ESAME NARIAI 

Apklausos

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Kokiomis pardavimo skatinimo priemonėms dažniausiai naudojatės?

Balsuoti Archyvas

Nuorodos